Black Friday Case study na przykładzie wPokoiku

Jak co roku w Black Friday dałam się ponieść zakupowemu szaleństwu. Na rok 2020 przygotowałam jednak coś też dla wszystkich odbiorców wPokoiku. Wraz z klientami z najnowszego wydania katalogu stworzyliśmy listę promocji i rabatów, jakie przygotowali oni na tę okazję. Akcja okazała się dużym sukcesem, ale zacznijmy od początku…

Niektóre sklepy rabaty miały przez cały weekend

Przeglądając strony internetowe i konta społecznościowe klientów katalogu świątecznego wPokoiku widziałam, jak wiele promocji szykowali oni na Black Friday, a niektórzy nawet na cały Black Week. Dlatego chciałam zebrać te wszystkie akcje promocyjne w jednym artykule – tak, by na pewno trafiły one do wszystkich mam, które czytają nasze pokoikowe treści.

Po raz pierwszy spróbowałam wyjść z taką akcją do naszych klientów. Do każdego z nich wysłałam maila z prośbą o to, by podesłali mi informacje o najlepszych rabatach, jakie szykują na Black Week. Odzew przerósł moje najśmielsze oczekiwania, ponieważ otrzymałam szybką odpowiedź od prawie połowy naszych klientów! Na taki sukces nie byłam przygotowana – musiałam bardzo szybko tworzyć ten artykuł, bo promocje wciąż do mnie napływały. Na szczęście zdążyłam wszystkie nadesłane oferty umieścić w zbiorczym artykule. Jeśli jesteście ciekawi, jak wyszedł mi ten artykuł, przeczytacie go tutaj: Black Friday.

Szukałam też promocji na tańsze lub darmowe dostawy

Od razu po przygotowaniu artykułu, zaczęłam promować go także w naszych social mediach. Post z artykułem trafił na Facebooka wPokoiku, który ma ponad 17 tysięcy odbiorców! Od razu też poinformowałam o artykule na naszym Instagramie i w facebookowej relacji. W ten sposób wszyscy nasi odbiorcy zostali w bardzo prosty sposób poinformowani o promocjach i wyjątkowych okazjach, jakie można było znaleźć u naszych klientów. A było o czym się dowiadywać, ponieważ niektóre z rabatów sięgały aż -70%.

Oto przykład, jak duże promocje udało mi się znaleźć

Artykuł, w którym zebrałam wszystkie promocje cieszył się takim sukcesem wśród czytelników, że postanowiłam w tym roku ruszyć z comiesięczną akcją zbierania ofert promocyjnych od naszych klientów i zestawiania ich w zbiorczym artykule. Te artykuły będę promować w naszych social mediach podobnie jak artykuł o Black Friday, a dodatkowo będzie on wysyłany newsletterem do naszej bazy odbiorców, tak by żaden rodzic nie przegapił najlepszych okazji u naszych klientów.

Więcej od Agnieszka Pastuszka

Zabezpieczone: Podsumowanie współpracy – Bombela

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Zobacz całość

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *